• okresowe i wstępne szkolenia BHP
• kontrolę stanu BHP pod kątem konkretnego zagadnienia lub też kontrolę kompleksową
• audyt BHP
• regularne tworzenie analiz stanu BHP
• ocenianie ryzyka zawodowego
• tworzenie niezbędnych instrukcji BHP (stanowiskowych i ogólnych)
• doradztwo z zakresu aktualnych przepisów pod kątem BHP
• pomoc podczas postępowania powypadkowego
• prowadzenie rejestrów BHP (prawo pracy nakłada obowiązek ich prowadzenia)
• doradztwo w kwestiach związanych z organizacją pracy w miejscach, gdzie pojawiają się uciążliwe warunki oraz szkodliwe lub niebezpieczne czynniki
• pomoc podczas doboru odpowiednich środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
• uczestnictwo podczas procesu planowania unowocześniania i rozwoju przedsiębiorstwa w zakresie dostosowania ich z punktu widzenia techniczno- organizacyjnego do przepisów BHP
• uczestnictwo w ocenianiu dokumentacji i założeń modernizacyjnych lub w przypadku zupełnie nowych inwestycji pod kątem BHP
• badania środowiskowe
• tworzenie tabel norm przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
• występowanie w imieniu Klienta podczas kontroli (np. PIP bądź PIS)
• wykonywanie wszelkich czynności i spełnianie obowiązków jakie wynikają z rozporządzenia o służbie BHP